ENGLISH

Since I love to laugh and have been very inspired by movies, series and artists, I decided to try out as a comedian too. In February 2015, I hosted my own comedy show entitled „Frankfurt Comedy Jam“ at the International Stage in Frankfurt.

There I also appeared as a moderator and it was my first appearance as Thenksta. Afterwards I went to the „Uf Geht’s“ Germany tour with performances and others. in Hamburg, Stuttgart, Cologne, Aachen, Münster, Backnang, Krefeld as well as in Dusseldorf. In the end it was a fantastic experience that I could do again. But now I do not plan any more live performances, as I see my strengths more in writing sketches. I already prepare new formats for this. Stay tuned!

DEUTSCH

Da ich sehr gerne lache und sehr viel von Filmen, Serien und von Künstlern inspiriert worden bin, beschloss ich mich auch als Comedian auszuprobieren. Im Februar 2015 veranstaltete ich im Internationaler Bühne in Frankfurt meine eigene Comedy Show mit dem Titel „Frankfurt Comedy Jam“.

Dort trat ich auch als Moderator auf und es war somit mein erster Auftritt als Thenksta. Im Anschluss ging ich auf die „Uf Geht‘s“ Deutschland Tour mit Auftritten u.a. in Hamburg, Stuttgart, Köln, Aachen, Münster, Backnang, Krefeld sowie in Düsseldorf. Am Ende war es eine fantastische Erfahrung die ich wieder machen konnte. Nun plane ich aber keine Live Auftritte mehr, da ich meine Stärken eher beim Schreiben von Sketchen sehe. Hierzu bereite ich bereits neue Formate vor. Stay Tuned!

2016 UF GEHT‘S GERMANY TOUR

GIGS IN FRANKFURT, AACHEN, KREFELD, MÜNSTER. STUTTGART, DÜSSELDORF, BACKNANG, HAMBURG, COLOGNE